Virtualna tajnica
Ugovaranjem usluga virtualne tajnice, klijentu je omogućeno preusmjeravanje poziva na dodijeljeni telefonski broj, a djelatnica zaprimljene upite evidentira u CRM/ERP aplikaciji kojoj klijent ima pristup 24/7 s bilo kojeg mjesta. Dodatno se ugovara usluga procjene hitnosti, odnosno selektiranja zaprimljenih poziva i obavještavanja klijenta o hitnim situacijama. Obračun usluga preuzimanja poziva vrši se prema vremenu raspoloživosti, te ukupno aktivno iskorištenim satima razgovora.
- evidentiranje zaprimljenih poziva te prosljeđivanje istih na Vaš email (voice to mail) ili evidentiranje u CRM aplikaciji
- odgovaranje na upite klijenata
- procjena i prosljeđivanje hitnih poziva
- ažuriranje baze podataka
- izdavanje ponuda i računa
- ostali operativni i administrativni poslovi
- Odlazni pozivi
- Usluga „fax to mail“
- Prijem i/ili slanje pošte za klijente
Ukoliko želite dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte ili nam pošaljite e-mail.